POLITYKA JAKOŚCI
Podstawowym wyznacznikiem strategii Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego „Lubinpex” Sp. z o.o. jest spełnianie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie usług gastronomicznych, cateringowych, hotelarskich dostarczając wyroby i usługi o stabilnej i powtarzalnej jakości, bezpieczne, zgodne z przyjętymi standardami i przepisami prawa.
Zadanie to jest możliwe do spełnienia dzięki wdrożonemu i ciągle doskonalonemu Zintegrowanemu Systemowi Zarządzania zgodnego z normą ISO 9001:2015, zintegrowaną z systemem bezpieczeństwa żywności ISO 22000:2018. Wdrożone systemy gwarantują spójność i stałe doskonalenie działań związanych z zapewnieniem wymaganej jakości wyrobów i usług, spełniających a nawet przewyższających oczekiwania klienta.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Ciągłe monitorowanie potrzeb i oczekiwań klientów, a także badanie satysfakcji klientów w celu podejmowania działań doskonalących jakość oferowanych wyrobów i usług.
- Ciągłe unowocześnianie bazy wytwórczej, doskonalenie struktury organizacyjnej a także systematyczne podnoszenie kwalifikacji załogi.
- Stałe nadzorowanie i doskonalenie przebiegających procesów poprzez stworzenie warunków sprzyjających podejmowaniu działań zapobiegawczych minimalizujących prawdopodobieństwo powstania niezgodności. W przypadku pojawienia się niezgodności natychmiastowe podejmowania działań naprawczych lub/i korygujących gwarantujących nie tylko usunięcie błędów, ale także ich przyczyn.
- Budowanie wzajemnego zaufania, stymulowanie komunikacji wewnętrznej, pracy zespołowej, otwartości, kreatywności, wymiany pomysłów, współpracy między działami oraz utrwalenie świadomości załogi, że ostatecznym weryfikatorem jakości naszych wyrobów i usług jest klient.
- Analizę rynku, konkurencji, otoczenia biznesowego, szacowanie ryzyka oraz wykorzystanie szans dla osiągnięcia i utrzymania wysokiej pozycji Spółki na rynku.
Podstawowe założenia polityki jakości są znane każdemu pracownikowi naszej Spółki. Wdrożenie polityki jakości ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Deklaruję osobiste zaangażowanie w urzeczywistnianiu jej idei.
Prezes Zarządu: Piotr Szymański, Lubin 08.07.2024 r.
Pobierz dokument PDF