POLITYKA JAKOŚCI
Podstawowym wyznacznikiem strategii Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego „Lubinpex” Sp. z o.o. jest spełnianie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie usług gastronomicznych, cateringowych, hotelarskich dostarczając wyroby i usługi o stabilnej i powtarzalnej jakości, bezpieczne, zgodne z przyjętymi standardami i przepisami prawa.
Zadanie to jest możliwe do spełnienia dzięki wdrożonemu i ciągle doskonalonemu Zintegrowanemu Systemowi Zarządzania zgodnego z normą ISO 9001:2015, zintegrowaną z systemem bezpieczeństwa żywności ISO 22000:2018. Wdrożone systemy gwarantują spójność i stałe doskonalenie działań związanych z zapewnieniem wymaganej jakości wyrobów i usług, spełniających a nawet przewyższających oczekiwania klienta.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
Podstawowe założenia polityki jakości są znane każdemu pracownikowi naszej Spółki. Wdrożenie polityki jakości ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Deklaruję osobiste zaangażowanie w urzeczywistnianiu jej idei.
Prezes Zarządu: Robert Salecki, Lubin 20.10.2022
Pobierz dokument pdf.